18 April 2014 - Selamat datang ke laman web N01 Kuala Linggi www.kualalinggi.com. Maklumat semasa sekitar kawasan DUN Kuala Linggi akan dikemaskini melalui laman ini.

SEKS MURTAD!


(Kaum PaLut @ Pakatan Luar Tabi’e melahirkan PoLut @ Politik Luar Tabi’e)

Apa yang penganjur Festival Seks Bebas mahu promosikan ialah amalan seks songsang dan luar tabi’e Lesbian, Bisexual, Gay & Transgender – LBGT! Iaitu menggalakkan amalan seks antara lelaki & lelaki, wanita dengan wanita, manusia dengan haiwan, manusia hidup dengan mayat, jantan jadi betina, betina jadi jantan dan macam-macam lagi amalan seks songsang dan luar tabi’e!

Ada pihak menyatakan tujuan Festival Seks Bebas ini adalah untuk mendedahkan “kesengsaraan”, “penderitaan”, “diskriminasi” dan lain-lain yang dilalui oleh kaum songsang dan luar tabi’e ini. Adakah itu benar? Sedangkan slogan mereka “Our Body, Our Right”! Apa maknanya tu? Maknanya kaum ni berkata “ini tubuh badan aku, hak aku nak bersetubuh apa cara pun!”.

1. MURTAD MENGHALALKAN YANG HARAM!

Persoalan pokok yang timbul daripada isu Festival Seks Bebas ini ialah mereka sedang mempromosikan sesuatu yang haram disisi mana-mana agama dan ketamadunan & peradaban kemanusiaan.

Hukum agama jelas. Amalan seks songsang ini ditolak oleh semua agama samawi Islam, Kristian & Yahudi, termasuk agama pagan Hindu, Budha, Tao dan lain-lain. Khususnya dalam Islam, hukum bagi pengamal seks songsang & luar tabi’e adalah jelas, ianya ‘amalan yang dikutuk dan dilaknat ALLAH.

HUKUMNYA DALAM ISLAM JELAS: HARAM! HARAM! HARAM!

Bermakna Festival Seks Bebas ini cuba menghalalkan apa yang diharamkan secara sarih oleh ALLAH swt.

Bagi umat Islam pendirian kita mesti jelas. Menghalalkan apa yang diharamkan ALLAH hukumnya murtad, terbatal aqidahnya! Ini membabitkan soal aqidah, satu soal besar yang akan menentukan nasib kita dihadapan ALLAH nanti!

Sebab itu teman menyokong Mufti Perak, Mufti Pahang dan beberapa orang ulama’ lain yang mengambil pendirian yang tegas dan jelas. Mana-mana umat Islam yang menyokong atau bersekongkol dengan Festival Seks Bebas ini hukumnya murtad dan batal aqidahnya!

2. PERBUATAN JENAYAH BUKAN HAK ASASI

Kedua, apa yang cuba dipromosikan oleh kaum penganjur Festival Seks Bebas ini adalah satu perbuatan jenayah. Amalan seks songsang dan luar tabi’e ini adalah satu kesalahan jenayah didalam peruntukkan undang-undang negara ini. Seksyen 377A-D Kanun Kesiksaan memperuntukkan pengamal seks songsang dan luar tabi’e ini, jika sabit kesalahan hendaklah dihukum tidak melebihi 20 tahun penjara ataupun sebatan.

Adakah masuk aqal untuk kita menyokong dengan kaum yang mahu mempromosikan perlakuan jenayah. Apa kata lepas ini ada kaum mempromosikan merogol itu hak asasi, merompak, mencuri membunuh juga hak asasi! Budak tadika pun tahu ini kerja orang bodoh! Tapi malangnya ramai yang jadi bodoh dan cuba memperbodohkan orang lain dalam isu seks songsang dan luar tabi’e ini!

3. MEMANSUHKAN SEKSYEN 377 A-D KANUN KESIKSAAN

Atau adakah kaum ini mempunyai agenda yang tersirat-mahu memansuhkan Seksyen 377 A-D! Apakah mereka merancang supaya perlakuan seks songsang & luar tabi’e bukan lagi satu jenayah!

DAN ADAKAH IANYA SATU KEBETULAN MEREKA YANG TERLIBAT INI ADALAH ANTARA PENYOKONG KUAT ANWAR IBRAHIM! DAN KITA SEMUA TAHU MANUSIA YANG DITABAL BININYA SEBAGAI ANUGERAH TUHAN INI SEDANG MENGHADAPI PERTUDUHAN JENAYAH KERANA MELAKUKAN SEKS SONGSANG DAN LUAR TABI’E TERHADAP PEMBANTUNY SAIFUL BUKHARI AZLAN!

Apakah ini formula “win-win” atau “menang-menang” mereka? Bila mereka membela dan menyokong Anwar sehingga menjadi PM (na’uzubillah) kelak nanti akan menghalalkan seks songsang & luar tabi’e yang mereka perjuangkan, dan untuk pakatan tertentu menyokong penganjur Festival Seks Bebas ini akan membebaskan Anwar daripada cengkaman perundangan anti seks songsang & luar tabi’e!

Apa pun, kedudukan masakini jelas! Seks songsang & luar tabi’e ini adalah satu kesalahan jenayah! Mempromosikannya pun satu kesalahan jenayah! Oleh itu tidak timbul soal hak asasi manusia atau kebebasan amalan seks. Melakukan jenayah, termasuk mempromosi perlakuan jenayah tidak termasuk dalam ruang-lingkup hak asasi manusia. Kalau ada kaum yang menyatakan melakukan dan mempromosi perlakuan jenayah adalah hak asasi manusia, maka samada orang itu gila, atau memang benar-benar dah gila!

4. FESTIVAL ORANG BERPENYAKIT & GILA

Pengamal seks songsang dan luar tabi’e ini adalah orang yang berpenyakit. Jangankan manusia, haiwan binatang pun tidak mengamalkan perlakuan seks songsang dan luar tabi’e ini. Sebab itu teman nak perbetulkan kenyataan sebelum ini iaitu tindakan kaum Festival Seks Bebas ini akan membawa ketamadunan manusia ke tahap ketamadunan haiwan adalah tidak tepat, sebaliknya ia membawa manusia ketahap ketamadunan dan peradaban yang lebih buruk daripada haiwan!

Dan bila berdepan dengan orang gila dan berpenyakit, kita tidak mengambil sikap mengadakan dialog ataupun berbincang. Itu bukan cara manusia bertamadun, itu cara manusia yang jahil, bahlol lagi dan bodoh. Orang gila dan sakit kita rawat dan cuba pulihkan, bukan kita pergi berbincang dan berdialog. Kang dok sibuk nak berdialog dan berbincang, penyakit dan gilanya makin parah, silap-silap padam terus.

5. DIALOG DENGAN ORANG GILA?

Sebab itu teman tegaskan, tidak timbul isu dialog atau bincang dalam berdepan dengan isu ini. Apabila berlaku kemungkaran, dan seks songsang dan luar tabi’e ini adalah satu kemungkaran besar, caranya ialah dengan pencegahan. Iaitu dengan tindakan penguatkuasaan dan perlaksanaan undang-undang. Dalam hal melaksanakan hukum dan undang-undang, kita wajib tegas, dan tidak ada kompromi!

Teringat teman satu dialog diantara seorang waras dengan dengan seorang gila. Si Waras melawat sebuah pusat penjagaan orang gila. Dia terlihat salah seorang daripada mereka sedang menjulur lidi seolah-olah sedang memancing ikan didalam sebuah baldi yang kosong. Lalu si Waras bertanya, “banyak dapat ikan yop?”. Si Gila menjeling lalu menempelak si Waras, “mike gila ke yop, mana ada ikan dalam baldi ni!!!”. Ringkasnya, kita tak sepatutnya berdialog dengan orang gila, sebab nanti kita akan ditertawakan oleh si Gila!

6. NGO & INDIVIDU YANG SAMA BERSIKAP PROVOKATIF

Dan yang paling teman musykil, tiap kali isu provokatif dan sensitif ini ditimbulkan, mesti indidividu dan NGO yang terlibat dikalangan orang dan badan yang sama. Daripada isu penubuhan IFC, kepada isu murtad, kepada isu himpunan haram, sekarang kepada isu seks bebas, dan terkini isu mendesak amalan qurban umat Islam dihadkan ketempat tertutup, semuanya membabitkan individu dan NGO yang sama atau yang berkaitan dengan mereka!

Dan yang paling malang, ada jugak umat Islam, termasuk yang mengaku pejuang Islam, yang mengambil sikap menyokong individu dan badan-badan ini. Dan mereka berselindung disebalik hak asasi manusia dan kebebasan bersuara.

Sebab itu teman tegaskan “hak asasi manusia & kebebasan bersuara” ini adalah satu virus agama baru yang sedang menyerang ketamadunan kemanusiaan dan akan meranap dan menghancurkan peradaban dan warisan kesinambungan insan!

7. FITNAH DAJJAL KECIL

Satu soalan yang ingin teman lontarkan kepada umat Islam khususnya; cuba bayangkan bagaimana agaknya keadaan kita nanti bila fitnah Dajjal muncul nanti? Sedangkan dengan fitnah Dajjal-Dajjal Kecil yang melanda kita hari ini pun ramai yang kecundang dan tewas. Malah dengan bukti jelas dan nyata pun ada kalangan kita bukan sahaja menolak, malah berterusan menyokong dan mendokong Dajjal-Dajjal Kecil ini hanya kerana habuan dunia, demi kedudukan dan kemahkotaan duniawi.

Bayangkanlah apabila Dajjal sebenarnya muncul!?

Na’uzubillah min zalik! Moga ALLAH jauhkan kita daripada fitnah ini, dan memelihara iman dan aqidah kita!

KITA BUKA GILA KUASA!
KITA NAK HALANG ORANG GILA DARIPADA BERKUASA!

Wallahua’alam & Wassalam.

Sumber Zulkifli Bin Noordin

Melaka Maju Bandar Teknologi Hijau